Dunder helg!!

Senaste tiden har vart lite sådär, har haft massor i skolan, men har struntat i plugget totalt ändå vilket har resulterat i jävligt dåliga betyg, haha men vem faaaaan orkar bry sig om skooooolan längre. Jaja.. Så illa är det väl inte riktigt dock..
 
Fredagen bestod av skolan som vanligt, sedan träffade jag Olivia en snabbis på stan och efter det mötte jag upp pappa och så köpte vi presenter åt mamma som fyller år idag. Kvällen bestod sedan av att träffa "A" och sen kom jag hem runt halv 2 på natten kanske, hehe. 
 
Gårdagen var dunder. Chillade järnet på dagen, sedan drog jag hem till Olivia, vi gick o handlade lite mat osv.. Sen kom det lite annat folk till henne, Sofie, Matte och Ludde, så då lagade vi tacos, vilket blev jättemumsigt!! :) Efter det så kom det lite annat folk, Hampus, Sofia, Elin, Anders och Thomas sen chillade vi med musik och lite dricka osv.. Kom hem rätt tidigt, halv 2 typ, dock är jag ändå as trött nu, haha. Inte bra med alkohol, jaja. Har dock hunnit läsa 50 sidor i svenskaboken, så känner mig klar med plugget typ, haha. Dock kan man alltid plugga massor. xD

Jaja.. Jag är irriterad just nu på mina föräldrar för lite saker men skitsamma. Så nu orkar jag itne äta mat med dom, tror jag skippar maten totalt, vem har dött av att inte äta en gång lixom. Hehehehe....

Ha en fortsatt trevlig kväll folket! Ikväll ska jag kolla på Solsidan! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: