Dunder helg!

Tjenixen!

Just nu sitter jag här framför datorn och chillar med musik i högtalarna! 

Veckan har faktiskt vart helt okej, dock var jag hemma från skolan i onsdags för jag hade typ tappa rösten eller något liknande. Jag kunde hur som hellst inte prata iaf. Nu är det lite bättre, så nu är det bara att köra på! 
Lyckades nog helt okej med mitt konstruktions prov jag hade i mätteknik i tisdags och jag tror fysikprovet i fredags gick jävligt bra oxå! 

Fredagseftermiddagrn/kvällen bestod av middags mys med Cajsa på Yous Choise, var jättemumsigt! Sedan gick vi en liten sväng runt i butikerna. Resten av kvällen spenderade jag framför datorn i skype med Anders (orkade inte plugga, haha). Lördagen bestod av att städa övervåningen, skulle ha pluggat men det orkade jag inte med så det struntade jag i. Hjälpte dock mina föräldrar med att fixa poolen inför vintern, man är ju tvungen att lägga över plåtar och tömma ut vatten, och eftersom min far är sjuk så hade han ingen ork till att fixa allting själv tillsammans med mamma då det är jäääävligt tungt. Men vi lyckades trots att min arm är lite mongo fortfarande, haha.

Mot kvällen åkte jag ivägoch handlade med mamma, sedan skjutsade hon mig till Olivia så då tog vi en liten promenad med hennes hund till stan där vi mötte upp Fredde, Jennifer och Anders. Beställde då mat på Spicy Hot och tog sedan med det hem till Olivia och käkade vilket var väldigt trevligt. Kvällen fortsatte med att skjutsa alla dit de skulle, sedan åkte jag hem tillsammans med Anders, så då kollade vi på film o sov typ, haha. Vaknade idag, kollade på tv i sängen, sedan käkade vi frulle vid halv 2 typ, lyckat värre! Jaja.. Jag har haft en utmärkt helg iaf! 
 
Imorgon börjar en ny vecka, med massa jävla plugg då jag har ca 18 uppgifter/prov att göra inom de två ärsta veckorna före höstlovet. Ska bli så sjuuuukt skönt med lov! Har prov denna vecka på tisdag i Spanska, sedan på fredag i matte och Spanska igen. Inte alls kul, så det blir rejält med plugg imorgon vill jag lova eftersom jag har sumpat denna helgs plugg, haha. Läste dock lite i engelska boken idag, måste vara klar med den till vecka 43, vilket jag har en vecka kvar till alltså. Jaja..
 
Ha en fortsatt bra dag! /M

 En bild från när jag var ute och fotade lite naturmotiv med Cajsa senast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: