Helvetets dag imorgon!

Så här ser min dag ut imorgon, + en fysik lektion på en timma och fem minuter. Inte alls kul att sluta 15:25 en fredag, men det är förhelvete bara att bita ihop och se saker positivt! Det funkar alltid, för imorgon jävlar så är det freeeeedaaaaag!!!! ;D

Igår så övningskörde jag faktiskt lite med pappa eftersom han har börjat känna sig lite bättre nu och faktiskt jobbar halvtid. Åkte sedan iväg och hämtade brorsan på Zero på kvällen. Dock så var jag iväg och solade tillsammans med Cassie efter skolan, sedan åkte jag hem och pluggade lite matte, haha. 
 
Idag så har jag vart i skolan 09:10-12:50. Fick sluta tidigt idag på inställd mattelektion på eftermiddagen. Skulle egentligen ha kunnat slutat 12:05 men vi hade skolfoto lite senare, så då var man jutvungen att stanna kvar (pga att fotografens dator hade kraschat förra gången så vi fick ta om bilden, vilket va najs eftersom jag va i Katrineholm sist på operation). Jag vettefan vad som händer resten av denna eftermiddag samt kväll, men jag har redan pluggat 1 timma matte + läst några kapitel i Engelska boken. Dock skulle man ju alltid kunna plugga mer, men vi kör på en YOLO imorgon och så får vi se hur det går typ, HAHA. Jaja.. ;D 

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: