Lördag 19/10-13

*Tjenixen!*
Den första snön föll här i Eskilstuna igår..

Dagen har börjat bra. En stor frulle tillsammans med min kära broder framför tv:n sedan lite chill framför datorn med musik dunkandes i högtalarna. Har nyss vart ute på en ca 5km PW, vilket var underbart i detta fina väder! Skönt dessutom eftersom att jag har vart sjuk i ungefär sex veckor nu, vilket har gjort att jag inte har kunnat springa eller något alls. Vill dock inte börja med det ännu heller eftersom jag fortfarande hostar. 
 
Denna helg har jag faktiskt ingenting planerat alls, men man vet aldrig vad som dyker upp i sista sekunden då alla mina polare är spontana, haha! Men det gillas! Imorgon blir det dock kanske att åka iväg till Lager 157 med familjen, men vi får se hur pappa mår. Jaja! 

Ha en fortsatt trevlig dag! /M

 Bild från i torsdags när vi hade klassfoto i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: