Söndag!

*Hejsan!*

Just nu sitter jag här framför datorn efter en rätt lång och seeg dag, men det är skönt det med ibland!

Fredagskvällen blev som jag jag trodde, någon hör av sig, i detta fall Olivia, typ halv 10 på kvällen och frågar om jag ska med ut, haha. Standard lixom, nej men jag mötte henne och några andra mitt ute i Sundbyholm, sen åkte vi med några polare in till stan hem till Alex och träffade några där. Chillade lite, och sedan drog vi hem straxt innan 2 på natten. 
 
Gårdagen sov jag tidigt på, haha. Men lite drinkar blev det ändå trots allt! Och idag har jag inte gjort mycket alls förutom tagit en PW på 5km ute i det fina vädret, han oxå skrivit lite på Svenskan, eller åtminstone försökt, det gick inte så bra, men ändå. Nu resten av kvällen vet jag inte heller vad jag ska göra på, men vi lär väl märka. Just nu sitter jag iaf här och snackar med lite folk på fb. Jaja.. Dunkar musik gör jag oxå!! Har faktiskt målat naglarna idag oxå! Äntligen! ;D

Ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: