15/8-10


Trevlig kväll igår med. Men har typ bara gått runt med Ida i 3 dagar på stan nu. Hmm.. Snacka om jobbigt!! Stog iaf själv o kolla fyverkerierna, haha fail.. Men jag visste inte vart dom Mathilda, Vana.A och Vana.S va så aja.. Det fick bli som det blev för jag dissade Ida o alla. Men jag pallade inte va där mer. Hahah!!

Cyklade iaf till Mathilda o va där typ kvart över 1 eller nått, o sen va hemma runt halv 2. Så gick o la mig i sängen direkt.

Vaknade runt halv 10 för hade ställt väckarklockan. Fyfan va jobbigt, men kommer aldrig orka gå upp kl. 6 sen annars. Men gick upp runt 10 iaf o käka frukost. Åt bara en halv macka på hela dan igår! Och en milkshake o en halv cola från donkan. Inte bra!! Är iaf as hungrig nu, men orkar inte äta nått..

Tror nog det blir att jag är hemma idag iaf, orkar inte dra ut! Har fan vart ute i 4 dagar nu på stan och i Skiftinge/Ärsta. Jobbigt, typ! Och det är för varmt oxå så man orkar inte göra någonting fan!




Två bilder från nyår i Skogstorp.