4 dagar kvar till skolan . . .


Har inte orkat blogga idag för gick och la mig kl halv 4 och vaknade runt 1 så.. 

Drog iaf till Ida runt 5 sen gick vi till Vana som fyllde år och skulle fira henne. Va där några timmar o käka tackos o massa gott. Mumms! Sen typ gick ut runt 8 eller nått o sen har jag vart ute tills typ halv 11. Va med Ida då och sen kom Gurra ut ett tag men drog hem sen så pappa hämta mig. Hade iaf en trevlig kväll o träffade även lite nytt folk vid Maxi med Ida, haha!

Vet inte om det blir o träffa Ida imorron oxå o hitta på nått, får se! Men tror nästan att det blir så. Blir säkert nice iaf! Bara att jag inte vaknar så jävla sent igen för skolan börjar fan om 4 dagar! Hataaa........

Men aja.. Har typ inget vettigt o skriva nu iaf så. Haha!


Outfit-bild från i lördags..


Och jag måste verkligen städa mitt rum nu, hahah!


Sen en cepe redigerad bild.. Men den vart faktiskt rätt nice iaf.

Orkar inte skriva mera nu så skriver mera imorron eller nått sånt, så får se vad som händer då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: