Bad day..


Gick upp runt halv 6 imorse o skulle kolla om det va bra väder för isf skulle jag cykla till skolan. Iaf så lyste solen då o massa så jag gick och la mig igen. Vaknade senare vid halv 6 av mig själv och kollade ut då, och det va bara molnigt så tänkte att jag kunde cykla.
Hoppade in i duschen sen fixade mig i typ 1-2 timmar, käkade frukost o så. Sen när jag skulle dra så började det typ ösregna. Faaaaaaan va irriterad jag blev så när jag kom till skolan så va jag helt jävla blöt och mit hår och smink va helt fuckat.. Snacka om dålig dag! Har fan gårr runt o skämmts hela jävla tiden i skolan. Jävla cepe! Så imorron ska jag fan ta bussen iaf! Men cyklade iaf hem till Mathilda lite innan vi började så fixade till håret lite där så det såg lite bättre ut, men fortfarande katasktof.. Skämmigt, skämmigt asså!!

Vet inte vad jag sa hitta på ikväll för jag orkar inte hänga med min brorsa till zero one six o kolla när han kör, för jobbigt o va där i två timmar typ. Haha så blir o vara hemma!

Imorron blir det iaf o dra till stan eller typ Tuna Park för måste köpa pressent till Mathilda som fyller år för ska till henne på fredag. Sen måste jag försöka hitta Converse, Nike och Adidas skor. Hmm.. Kommer bli dyrt, men inte jag som betalar så.


Vill ha typ sån färg..


Dålig bild från imorse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: