Blev att dra till stan idag iaf!


Kom hem för ett tag sen o nu sitter jag här o käkar macka. Inte bra så här sent!! Men aja.. Kvällen va nice iaf utom att vi stog o väntade på bussen o massa skit i en timme o grejjer..

Träffade Ida först iaf utanför Time Out o sen gick vi till torget o träffa Mickis o Alexandra. Gick runt sen o träffa massa andra folk o sen va vi väl typ 15 pers eller nått. Men aah, de va nice iaf!

Blir o dra ut imorron oxå med Ida, Mathilda o kanske Vana.A om hon orkar och vill. Kommer säkert bli as nice då med tror jag nog! Bättre på en fredag oxå, haha!

Orkar inte skriva mera nu, hade faktiskt tänkt att gå o lägga mig om ett tag. Skolan börjar juh snart så man kan inte gå o lägga sig halv 2 eller senare varenda jävla kväll! Så jag skriver mera när jag har vaknat igen!


Cp bild från idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: