Första dagen i skolan..


Usch, jag gick upp halv 6 (!?) och duschade imorse o fixade mig lite. Men håret vart helt, men aja..
Va iaf rätt nice o komma tillbaka ändå, träffade lite folk iaf, haha alltid jag men att träffa folk!

Började halv 9 o skutade sen runt 11 så drog till stan med Savio, Roz, Ida o Fadi till Kebabhuset för dom skulle käka. Men ja orkade inte, hehe..
Sen tillbaka till typ skiftinge/Ärsta o sen drog jag hem direkt typ. Cyklade hem! Nice, men de är as varmt ute fan!

Baxade lite bilder från Emelies blogg sen i onsdags från Vana. Hmm.. Hoppas hon inte blir surig nu på mig, hahahah! :D


Mathilda och Vana.A


Hmm.. Snyggaste, eller inte!


Jag och Emelie, fråga inte vad hon gör! Hahah..


-O-M-G- Fail bild..
Zeinab o jag


Mathilda, Vana o Emelie
E: "Ööh, kan jag få tomaten? :O"


Snygga.. :D


Vi är som vi är . . .


(y'

Haha, jag vet inte varför dom sista bilderna blev små men dom är uppladdade i samma storlek men aja.. Vem bryr sig? -.-

Sen kanske några av bilderna kom från facebook oxå, men skitsamma!!

Nu har jag typ käkat för ett tag sen, va inte så hungrig men lite måste man väl äta iaf? Sen imorron börjar jag halv 9 oxå, nice! Ska ha nån typ "Lära-Känna-Varandra-Dag" (oj de där vart fail..) i skolan då så skulle sluta senast 2, de är oxå nice!

Skriver kanske senare!
Hejdå (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: