Hemma från Ida..


Eller vi va ute hela tiden men iaf.

Har iaf inte orkat blogga idag för har vart as seeg o nu är jag trött som fan! Men skitsamma..

Kom iaf hem från Skiftinge o lite så för ett tag sen efter att ha vart där sen halv 4 typ? Så pappa hämtade mig nu för orkade inte cykla hem!
Tror kanske att det blir o träffa henne imorron oxå, men måste komma på nått o göra innan då. För idag har vi suttit utanför Ica Maxi i ca 3 timmar. Hmm.. Skit kul!? Eller inte! Haha, palla! Sen bara cyklat runt o massa. Men vi träffade Madde o Bella iaf. Rätt nice va de iaf!

Nu sitter jag här i vardagsrummet med familjen, datan o käkar typ godis, kollar tv o messar. Bra blandning? Den funkar! Haha, faiiiil!?

Men nu orkar jag inte skriva mera. Så hör av mig imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: