Hemma från Tuna nu..


Kom hem för ett tag sen från Tuna Park, så köpte lite skit där typ. Sitter iaf här nu o käkar kladdkaka som jag bakade förut idag, haha hela är slut nu. Jävla familj som äter upp mina saker! Nej men seriöst.. Den är faktiskt slut, o jag har ätit minst oxå. Bakade den för mindre än 12 timmar sen juh. Faiiil!

Sitter här nu oxå o laddar ner en nyare o mkt bättre Photoshop än vad jag hade innan, har redan 2 olika i datan. Men ändå, en ny kan juh behövas igen. Haha!


Hoppas bara på att den kommer funka.. Aldrig att
jag går o köper programet i en affär för 12.000:- .


Men iaf.. Lite saker jag köpte:


80-talets musik är fan bäst! Seriöst..


Sen hårspännen.. Mina lyckas ALLTID försvinna! Vet inte hur många jag har köpt totalt -.-


Sen ny mascara. Hmm.. Vet inte varför jag köpte den där, men skitsamma!


Och armband. Dom va ehee, typ billiga! Eller inte.. ;o
Sämsta bilden men ändå..

Köpte även lite andra saker, men skit i dom. Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: