Inte hunnit blogga på hela dagen..


Somsagt så har jag vart i skolan från ca. 08:00 och kom hem runt 16.15 eller nått. Va hemma en halvtimme och sen drog jag med familjen till Tuna så har inte hunnit blogga förrän nu.

Skolan va iaf typ tråkig som vanligt med massa lektioner.. Började med matte !? Fan va jobbigt, men de är rätt lätt iaf o måste försöka jobba på lektionerna nu när vi kommer få betyg sen! Sen hade jag iaf håltimme för det va ingen musik och efter det Spanska. Snacka om cp! Första lektionen med Spanska nu i 8:an och det första vi skulle göra va att få sitta o repetera heeeeeeeeeela 7:an så vi skulle komma ihåg allt, jobbade typ och läste hela första kapitlet i boken sen oxå + fick typ massa läxa.. Fyfan asså! HATAAAAAA!!!!!!!!!!!! Hade typ lunch sen o efter det SO, sen Sv och efter det slöjd. Ska börja sticka där. Hmm.. AS KUL DÅ! Eller inte..

Köpte iaf en ny trjöja på Tuna, några strumpor (haha!?) och.. Jag kommer inte ihåg om det va nått mer. Hitade iaf inga Converse nu heller, asså ååh! Får snart damp, vill juh ha blåa, men kanske bara köpet svarta eller vita annars men aja.. Skitsamma! Kommer bilder sen när jag har fotat de, orkar inte göra det nu för ska kolla tv. Va typ Da Vinci-koden på 6:an nu så..


Bild från imorse..

Hörs imorron, eller senare ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: