Tråk!



Kom hem från Skogstorp för ett tag sen från Cajsa. Har vart nere på stan o lite sånt bara typ o vart hemma hos henne o chillat bara. Nice!

Sitter här nu typ o gör ingenting, blir o lägga sig tidigt idag iaf för är typ as trött nu! Jobbigt, haha!

Sen hade jag tydligen fått nån jävla avundsjuk cp kommentar. Fattar inte varför !?

Anonym om Mot Cajsa!:
äru fjortis eller?
detdär är ju fixad! fågelbajs i ögonen!
omoget

Som svar på din fråga så nej jag är inte fjortis.
Och jag hade fan inte fixat mig! Man ser mitt ansikte typ halvt så käften bara! Hade mascara och om du nu tycker att det är o va fixad så nej, det tycker inte jag iaf!
Och sen, hur jävla omoget äre då inte o vara anonym? Du kan juh fan skriva ditt namn nästa gång iaf! Jävla bitch..


Kommentarer
Postat av: emelie

haah så onödigt att skriva en sån dum kommentar?

vartfan fick den personen luft ifrån?

bara för att den personen ser ut som stryk.

äckligt mycket skit på er,

avundsjuka äckliga pussys ärligt talat!

2010-08-30 @ 19:42:58
URL: http://emmeetheblondie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: