Vill bara sova just nu..


Gud vad jag är trött, fattar inte.. Vill bara lägga mig i sängen just nu o sova. Men det får bli senare ikväll, annars kommer jag aldrig kunna sova inatt.

Kom hem från skolan runt halv 3 typ eller nått, för jag missade typ bussen först. Ååh, palla! Sen börja det regna o åska o massa, orkaaa!

Käkade iaf kladdkaka när jag kom hem med mamma o brorsan, mumms!

Skolan va väl helt okej, hade typ den dära grejjen i skolan så det va typ lite aktiviteter som vi skulle göra o så men 7, 8 och 9 A. Eller aah, 8A är min klass men aja..
Slutade sen runt halv 2 typ. Alltid A-hemmet ska sluta sist. Fett seegt juh vafan!

Sen imorron börjar jag 09:40 och slutar 15:20, rätt nice ändå. Men har vanliga lektioner.. Orka fan! E-val förs oxå, musik. Hahahah!
"Jag har smutiga skor" Bara några som fattar.. Helt sjukt va det iaf!

Nu orkar jag inte skriva mer! Va social o messa eller msn:a.. Haha, fail !?


Saknar tiderna då allt var som bäst...