1 vecka och tre dagar sen sist..


Ja, det har typ gått as lång tid sen jag skrev sist men tydligen så har jag läsare iaf. Haha fail! Men aja, bra de ändå! ;)

Kommer typ inte ihåg men skitsamma vafan. Va iaf med Olivia, Gurra, Martin, Mathilda o nån Jesper en dag. Det kommer jag ihåg iaf, haha. Och sen jusste. Så va jag hos mina kusiner i helgen oxå för min kusin fyller år på torsdag.

Men igår vare skola som vanligt iaf. Men slutade klockan 14 och började 09:30. Fett soft! Plus att vi bara hade en fett chill dag oxå. Typ kolla film, julpyssla och hade lite bildlektion. Eller asså man fick typ välja mellan olika saker men jag hade de där iaf.

Slutade klockan 14:00 idag oxå så har vart hemma snart två timmar. Skönt det! Och idag har vi typ haft bild hela dagen. För vi jobbade med nått projekt vi håller på med i skolan med massa andra länder så vi skulle typ rita en bild som passade, o sen skulle vi och 9:orna rösta ut den som typ va "finast" och sen ha den till något. MIN BILD AV ALLA OXÅ! Skämmigt! För den va fan inte fin! Men aja skitsamma.. Vann med typ 33 röster (Y).

Men det finns juh saker som är värre, typ:



Snart är det iaf jullov oxå, eller ah imorron. Skönt det! Så börjar 08:20 och slutar 10.15, fett nice juh! Så det blir bara att typ käka pepparkakor i skolan, va med klassen o säkert leka massa lekar. Haha! Och sen får vi väl våra betyg. Men dom är säkert bra, tror jag. Hehe.. ;ss

Sen efter skolan vet jag inte om jag ska dra till farmor o farfar. Får se hur det blir med det. För ja o brorsan skulle typ hjälpa dom att fixa granen och så då. Men vet inte om min bror kunde, för han ska väl dra till zero på kvällen. Men aja.. Annars blir det nog iaf att vara hemma första kvällen på lovet. Skönt det med! För sen på fredag är det juh julafton! Läääääängtar som fan, bara för jag vill ha paket. Haha! ;)

Men nu ska jag nog ta o hitta på något att göra, typ städa eller nått tror jag. Men hörs nästa gång jag skriver, haha. För nu har jag iaf lite nya bilder att lägga in. Maybe..


Där är mitt seanste kemi-provs resultat. Fett stolt, typ. Haha, fast nä! ;)


Bild från imorse oxå..


Kommentarer
Postat av: clara<3

fett söt bild på dej du passar ju sådär med håret!!!<

2010-12-21 @ 20:36:52
URL: http://claralc.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: