25/12-10


För er som vill veta, så har jag haft en sjukt bra julafton. Riktigt nöjd med det jag fick, och god julmat och allt. Perfekt!

Vaknade typ runt 11 idag iaf, för kom väl hem runt halv ett igår från farmor o farfar. Käkade typ en halv macka till frukost när jag hade gått upp och fixade mig lite o så bara. Har hunnit städa undan lite saker i mitt rum oxå. De va typ skräp o papper på hela golvet. Haha! Okej, inte överdrivet mkt men iaf. Så det är borta nu!

Sen vet jag faktiskt inte vad som händer idag. Men det blir nog antagligen att vara hemma o hjälpa brorsan med hans nya data eftersom jag är mer tecknisk än han. ;) Men aja..

Ville iaf bara säga att jag hade en trevlig kväll igår och kan väl lägga upp bilder på det jag fick:

En systemkamera. Canon EOS 500D, sjukt bra! (Men bilden är tagen med min gamla kamera)


Sen fick jag godis o massa kartbitar för jag skulle gå o leta efter mitt paket hos farmor o farfar. Hahah!


Min karta, haha!


Sen fick jag de där paketet. (y'


O de va en gitarr, är as nöjd!


Sen fick jag massa pengar oxå!

Hoppas att ni andra hade en lika trevlig jul som mig!