Godnatt typ ;)


Sitter här hemma själv just nu framför datan och tråkar. Resten av familjen kommer väl typ hem om hmm.. Ett tag kanske!? Inte vet jag.

Skolan var iaf som vanligt typ. Okej, klockan är över 12 nu så det är lördag men whatever.. Började med Engelska men nån fucking vikarie. Sämst.. Sen hade vi Svenska i en timme och 10 minuter. Palla, men tiden gick iaf. Vart o sitta vid datan hela lektionen iaf så. Efter det hade jag iaf hemkunskap. Lagade kyckling med sås och ris med Olivia! Vart helt okej faktiskt, men lite misslyckat. Men skitsamma, vem bryr sig. Haha! Hade efter det lunch i typ 35 minuter, men käkade ändå inget för hade juh käkat innan på hemkunskape då. Sen efter det hade vi matte. Jobbade typ.. 3 uppgifter eller nått tror jag. Pallade inte med den lektionen för va skittrött! Sen hade jag idrott som sista lektion. Med nån jävla peddolärare typ, hahah fail.. Men aja..

Kom hem sen iaf och typ satte mig framför datan o chilla. Mamma kom hem sen så käkade pizza med henne o brorsan från Torshälla då bara typ och kolla på Idol. Har sen typ bara suttit framför brasan hela kvällen och eftermiddagen o pluggat till NO-provet så kan faktiskt det mesta nu. Har juh prov på onsdag i kemi så ah.

Men nu ska jag typ ta och lägga mig iaf för klockan är fan as mkt och jag är trött som har sovit 5 timmar senaste natten. Usch, inte kult! Men bara att sova nu så. Hoppas jag inte vaknar typ halv 3 bara. Haha mobbat isf! Men aja..

Ska jag baka pepparkakor imorron! Skulle egentligen till mina kusiner sen på kvällen, men så blir det inte. Men får se om det blir att dra till stan annars. Vet inte hur det blir, men kanske badhuset med lite folk annars. Fast tror inte det. Äckligt där. Haha!

Godnatt iaf ;) ♥


Gammal bild..