HELG NU!


Mhm, skönt det asså! ;)

Skola idag som vanligt iaf.. Började med Engelska, sen Hade vi Svenska, efter det hemkunskap och sen matte. Slutade tidigare därifrån och fick dra till badhuset på idrotten. Skitkul! -.- Fast nää.. Skulle typ visa att vi kunde simma och livrädda personer och så bara, så det va lätt. Sen slutade jag som vanligt halv 4 så pappa hämta mig och sen drog vi till affären och mötte mamma som handlade.

Va iaf helt osminkad i skolan, fyfan va skämmigt de är. HAHAHAH! Inte van vid det lixom.. Läskigt! :( Men aja..

Lyckades iaf somna när jag kom hem, (som vanligt) haha. Men vaknade sen när min brorsa kommer in och säger att det är mat. Men han trodde att jag va sjuk för att jag sov, haha fail men ändå. God mat iaf för hade inte käkat riktig mat på hela dagen. Bakade pepparkakor på hemkunskapen lixom så käkade juh typ halva degen så hade as ont i magen så det kändes som att man skulle spy tillslut. Blääe!! Sen hade jag käkat en mandarin bara.

Men nu funderar jag iaf på att ta och lägga mig eller nått för jag känner mig as trött. Mina ögon vill bara sprängas typ. Så ska gå ner och borsta tänderna och så snart, för sitter inne på mitt rum just nu.

Hörs kanske med lite tur imorron. Haha! ;)


Mhm.. Min fina pepparkaka! ;) ♥