Julafton imorron..


Shiit va tiden går fort!

Iaf så fick vi jullov igår. Så himla skönt! Började tidigt, men slutade tidigt oxå, 10:15 så de va nice. Efter skolan fick jag iaf skjuts hem av pappa så vi drog hem o hämta min brorsa som hade slutat ännu tidigare o sen stack jag o brorsan till farmor o farfar o hjälpte dom o fixa julgranen o lite så.
Drog därifrån runt halv 6 senare på kvällen för min brorsan skulle till Zero o cykla med några till 8 typ så jag o mamma drog till Tuna Park under tiden. Köpte en stickad tröja och ett par jeansleggins då som jag hittade. Nice de! (y'

Vaknade klockan 08:30 idag av att telefonen ringde hemma. Riktigt irriterande! Och ingen kunde juh svata hemma heller!? Jag pallade iaf inte gå upp, och min brorsa sa att han inte hann!? Vafan, det ringde minst 8:a signaler! Somnade iaf om sen och runt halv 11 väckte pappa mig sen för jag sa till han igår att han skulle väcka mig då, orkar lixom inte sova bort en hel dag.

Men har iaf vart duktig idag:



Annars har jag väl typ bara suttit här o seegat lite nu mot kvällen. Finns juh typ inge bra på tv tror jag!? Har inte kollat men iaf. Haha!

Sen imorron blir det iaf att dra till farmor o farfar för att fira julen. Trevligt blir det säkert! Gäller bara att komma upp i tid så man hinner fixa sig för det blir väl att dra runt 2 kanske? Hehe..


Iaf våran "jättestora" julgran.. (Haha, den är typ avsågad för den va för stor förut.) x) Men det är juh paketen som är viktiga! ;)


Min julkalender.. Ett paket kvar tills imorron då det är julafton. (Haha, snacka om mobbat)

Men om ett tag jag väl lägga mig typ. Har börjat försäka lägga mig ganska tidigt, som en viss person ♥ lärde mig att man skulle göra förut. Ist för att vara uppe hela nätterna. Man tjänar en hel del på det faktiskt, och jag mår mycket bättre av det!