JULAFTON!


Asså tiden bara typ springer iväg, känns bara som typ ett halvår den det va jul sist? Eller så är det bara jag som är lite efter. Haha, skulle inte förvåna mig! ;)

Vaknade typ runt halv 11 iaf. Hade fått as måna sms där det står god jul o massa, men kan inte svara för mitt comviq har gått ut och jag har 59 öre kvar. Lyckat asså!

Men aja.. Jag har iaf fått en systemkamera nu på morgonen och 500:- av mamma o pappa, men får mera sen ikväll av dom o farmor o farfar för måste tydligen öppna resten av julklapparna där. Haha. fett sug! Men skitsamma.. Blir kanske många bilder iaf nu när man äntligen har en bra kamera. Eller den förrav a väl oxå bra, men den här är mkt bättre. Förhoppningsvis iaf! ;)

Men nu ska vi snart dra iaf o jag har typ duschat nyss så GOD JUL på er. Haha! ;)


Nån bild från förut i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: