Vart på Parken Zoo idag med klassen, haha!


Snacka om mobbat asså..

Aja.. Dom senaste dagarna har väl vart som vanligt bara typ. Pappa fyllde år igår och så bara så farmor o farfar va här så vi käka pizza o lite så bara.

Idag va det sen skola som vanligt.. Och usch vad jag är trött asså, men aja.. Inget att göra åt. Så somnade runt halv 7 och vaknade en timme senare. Så jag missade inte Paradise Hotel iaf. ;)

Började juh 09:40 oxå och då hade jag läxhjälp på elevens-val lektionen. Haha, det är fett chill juh! Sen hade jag rast i 40 min och efter den svenska i en halvtimme typ!? För vi fick sluta tidigare eftersom vi skulle hinna käka och sen dra till Parken Zoo. Skitkul.. Fast nee!
Det va iaf typ skittråkigt där och vi skulle va ute i en hel jävla fucking timme. Mina fötter va döda efter det, kände dom inte ens efter att ha gått i converse ute i 20 minusgrader typ. Ingen jag vill göra om asså! Sen slutade vi iaf halv 4 så pappa hämta mig då o vi skjutsade hem Mathilda då, så slapp hon stå ute och vänta på bussen o gå hem sen från bussen. Hehe..

Sen imorron blir det att dra ner på stan med henne. Hon skulle typ köpa nån klänning eller vad det nu var så då hänger jag med henne dit. Sen får vi väl se vad som händer.

Och sen på fredag blir det typ vanlig dag men sen blir det att dra till badhuset på idrottslektionen. Palla!!! Orkar fan inte vara där o simma o massa, kommer juh inte kunna vara sminkad i skolan då, blääe! Men aja.. Slutar iaf vanlig tid då oxå, halv 4. Hata!!

Men nu ska jag typ sova snart iaf. För jag är as trött!
Godnatt ♥


Min mattebok.. Haha!