14/10-10


Vet att jag inte bloggade igår, men jag orkade helt enkelt inte!

Skolan idag var väl iaf som vanligt typ. Alltså så var den seeg! Alla torsdagar är värst, lektion på lektion och bara 40 minuters lunch. Sex jävla lektioner på en dag, inte kul asså! Men aja.. Ändå musik och slöjd två av lektionerna så.

Ikväll blir det antagligen att kika Paradise Hotel först och sen Robinson tror jag. Men vi får se, hehe. För jag måste typ plugga oxå och PH börjar juh om en timme så, eller jag tror det iaf!? Kanske är smart att kolla upp det. Haha!

Sen imorron börjar jag kl. 09:00 och har pingis i Munktell med lite folk då. Skulle hålla på till 11 och sen har jag rast till 12 och efter det börjar bowlingen så ska möta upp Jose där och sen köra! Slutar sen runt ett så ska gå runt lite på stan då tills kl. 14:30 eller så drar jag till Skiftinge och träffar Matte för Mathilda slutar då, så ska dra till Subway och käka med henne. Ska dra hem till henne efter det om vi inte stannar kvar på stan ett tag till eller är ute i Skiftinge typ och sen kolla film typ. Nice de!


Bild från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: