2/10-10


Vaknade runt halv 1 idag och hade somnat innan 12 igår!? Fail, men skönt att få sova iaf! Käkade frukort och så som vanligt efter bara och nu sitter jag här för min brorsan skulle kolla ny mobil och dator på några sidor, för våran andra data typ pajjade för några dagar sen!? Inte bra! Så måste köpa två nya typ. Haha! För har bara en som funkar nu och den är min. Palla att dom andra har den!

Iaf så hann jag inte blogga något igår. Slutade somsagt halv 4 och kom hem runt 16:15 sen ara för jag seegade mig som in i helvete från bussen. Lockade om året lite och sen drog vidare direkt till mina kusiner. Va där hela kvällen eller aah typ. För åkte hem runt halv 11 för att jag va as trött efter att ha gått upp 05:30 i en hel jävla vecka och sen inte ha fått sova mer än 6 timmar per natt eftersom det är skola och så. Inte bra! Men det funkar att sova så lite faktiskt. Bara att man blir as trött på kvällarna (som igår t.ex). Kom iaf hem runt 22:50 kanske!? och käkade då en macka och kladdkaka, sen godis efter det. Va as hungrig för käkade ingen riktig mat på hela dagen. Hade juh hemkunskap i skolan innan lunchen och då vart det o käka där och de va bara scones, Men då orkade man juh inte äta nån lunch efter iaf!? Och sen när jag kom hem från skolan va det juh bara o dra vidare direkt till mina kusiner så käkadeinget då heller. Vart lite fika o godis hos dom sen så käkade lite tårta men inget mer. Skulle inte må bra av att äta massa skräp och inget annat. Men iaf så blir det o käka om ett tag iaf här hemma nu. Men det blev ingen god mat och just nu är jag typ inte ens hungrig för käkade två mackor till frukost. As mkt för mig som brukar äta 1 eller ½. Men aja..
Hade iaf rätt trevligt igår, men har as ont i mina fötter och ben från skoljoggen i skolan på torsdagen. Fyfan! Kan juh typ inte ens gå normalt. Haha!

Nästa vecka blir det iaf o dra till Sthlm på lördagen men familjen o kolla Joe labero typ och gå runt lite o shoppa nytt. Hoppas man hittar nått bara. Måste verkligen köpa nya kläder, va typ as länge sen jag hittade nått för alla jävla affärer typ suger nu för tiden.

Har iaf inga bilder att ladda upp men kanske kan ladda upp lita andra bilder senare annars eller typ musik eller nått skit. Skulle behövas! Blir as tråkigt att läsa en blogg annars!

Men nu ska jag iaf hittta på nått o göra så kanske uppdaterar senare! Hejjs..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: