21/10-10


Skola idag som vanligt.. Började med matte o inte så kul direkt.. Musik efter det och sen Spanska. Hade läxa o den gick typ åt helvete men har inte orkat plugga på det på hela veckan. Seriöst asså, höll på o dö så fort jag ens tänkte en tanke på läxa. Haha, fail! Men aja.. Sen hade lite andra lektioner o så bara och slutade halv 4.

Kom iaf hem rätt fort och sen va ute och gick ett tag och lite så bara. Va typ as kallt, men ändå skönt på samma gång! Kom hem sen o käka en macka och sen satte mig vid datan lite o käka en glass. Mumms!

Sen imorron har jag matteprov, usch.. Kommer inte gå bra tror jag! Fick juh VG på det jag hade förra gången så får hoppas på minst G nu iaf men jag har inte jobbat lika mkt och bra nu som förra gången och har inte tränat något. Läste bara igenom lite nyss i boken om vad man skulle kunna typ. Men aja.. Hoppas på det bästa iaf! Va juh geometri så det borde vara rätt lätt iaf.

Nu har jag iaf suttit och kollat på Robinson, missade början men aja.. Skitsamma! Sen kollade jag på Kungarna av Tylösand oxå för jag somnade igår. Haha, fail på det!

Imorron vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske blir filmkväll hos Olivia, men vi får se. Kanske blir stan efter skolan iaf eller så. Jag vet faktiskt inte ännu. Men aja..

Nu orkar jag inte skriva någon mera iaf så vi hörs väl antagligen imorron, fredag då oxå. Nice som fan!

Hejjs.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: