Pluggat massa nu..


Och käkat fika. Haha, inte bra! Måste fan ut o träna oxå. Typ as länge sen men hade juh skoljoggen i torsdags så bra det! Har iaf gjort klart Engelskan nu, så pluggar Spanska imorron tror jag det får bli. Eller jag måste! Haha. Men aja..

Sen imorron äre skola igen, börjar 09:40, nice. Så har sovmorgon, skönt det! Sen på lördag blir detr somsagt att dra till Sthlm. Måste fan försöka hitta Converse där, om jag inte hittar 36:or där så äre fan katastrof. Haha, inte bra asså! Men får hoppas på det bästa. Men baxade iaf min brorsas Puma skor idag så har fixat som snygga nu så blir att ha dom imorron till skolan. Haha, nice de! Men aja.. Slipper iaf mina Adidas då så länge. Pallar inte med dom! Inte Nike heller för den delen.

Men nu hade jag straxt tänkt att lägga mig o kolla tv eller bara messa o ta det lugnt och sen försöka sova så man är utvilad tills imorron och orkar med skolan. Inte för att jag vill dit men måste man så ja.. Då måste man juh det. Har iaf musik första lektionen, så blir rätt chill ändå.

Men godnatt.. ♥


Nån jävla gammal bild från i sommras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: