23/9-10


*Godmorgon* typ. Haha..

Vaknade för ett tag sen o har nyss käkat frukost. Hade tänkt hoppa in i duschen nu men ska kolla lite tv först eller nått.

Blev iaf o vara hemma från skolan idag oxå, känner mig inte helt bra. Tror jag blir hemma imorron med faktiskt. Men vi får se, vill till skolan iaf för missar så mkt när jag är hemma o kommer inte fatta nått när jag kommer tillbaka. Plus att det finns ändå inget man kan göra hemma. Sitter bara här o framför tv:n i flera timmar lixom.

Fick reda på att vi har SO prov på onsdag oxå. Asså palla! Sen matte prov imorron. Kommer inte fatta nått. Haha, måste plugga på mera! Tror iaf att jag har boken hemma. Eller får hoppas på det!

Men skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: