Länge sen..


Hmm, ja de va typ lite mer än två veckor sen sist. Men spela roll? ;)

Har iaf ett grymt chill sommarlov och hoppas de kommer fortsätta på samma sätt typ. Ute o träffa kompisarna o så bara. De är chill jaoo! Haha ;D

Idag vet jag iaf att jag ska träffa Emily och vi ska typ dra ut o cykla runt lite med hennes syrra oxå. Kommer bli chill! Sen typ fika uppe på nått berg eller nått typ. Så blir kul de iaf!

Sen i fredags va jag på Power Meet med mamma o pappa för dom vi brukar åka med va i England så vart lite seegt. Men ändå, träffa Matte där iaf så snacka lite med honom typ. Så kom väll hem runt 1 sen tror jag och somna nästan direkt. Haha!

Sen nån dag nu i veckan kanske de blir o dra ut o tälta med lite folk. Haha, kan bli chill om de inte regnar bara!

Men nu ska jag inte skriva mer för jag har ändå inget vettigt o skriva, som vanligt typ. Heheheh.. Men aja..

Hare bra ;D


Bild från i fredags typ innan Power Meet..


Haha ah, man är juh snygg på morronen när man vaknar.. Ehe.. ;ss

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: