Sommarlov!


Hejsan!
Va typ en månad sen sist men nu blir det ett inlägg iaf.


Fick somsagt sommarlov i torsdags förra veckan och fick rätt bra betyg oxå, jag är nöjd iaf! 12 VG och 5G duger för mig iaf!

Lovet har även börjat bra! Torsdagskvällen avslutades i skiftinge runt 6 och jag orkade inte dra till stan o käka så åkte hem ist. Följde senare med pappa till min brors avslutning och sa hej till mina gamla lärare där typ, haha. Kom hem sen och träffade då min morbror o min ena kusin där. Trevligt! Och hade aven hämtat kebab och pizza med pappa o brorsan så käkade det när vi kom hem!

Fredagen va oxå rätt nice. Va hemma hela dagen men ganska skönt ändå första dagen lixom. Typ tog det lugnt, satt vid datan, va ute o sola och lite sånt.

Lördag va oxå nice, hemma hela dagen och senare mot kvällen kom Cajsa till mig så vi käka grillat och hade det trevligt med familjen bara. Efter det typ runt 9 tog vi cykeln ner till badet och badade. Även brorsan och hans kompis hängde med. Efter det åkte vi till en annan badplats o bada där oxå, haha och efter det hem igen. Satte oss då och kolla film. Men orkade bara kolla en eftersom klockan va rätt mkt. Så vi kollade på Paranormal Activity 2.
Hon sov sen här och vi vaknade typ runt 5 på morgonen av att regnet typ regnade som fan på mitt fönster och det lät som in i helvete eftersom att det va öppet. Haha, plus att det även åskade ute. Inte kul alls tycker jag! Men vi lyckades sen somna om o gick väl upp vid 11 typ o käka frukost och så då. Spelade kubb efter det med min brorsa oxå och efter det kollade vi mera film så det fick bli Scream, så vi han med 1an och halva 2an typ innan hon tagga hem.

Senare mot kvällen typ runt 7 tog jag cykeln och drog till Torshälla för att träffa typ Anders o lite folk. Drog ner till Mälarbaden o grabbarna bada, haha. Jag palla inte för det typ blåste som fan och det va rätt kallt i luften då. Sen taggade jag väl hem typ runt 10 eller nått.

Sen idag har jag bara vart hemma och chillat.. Typ lyssnat musik, smsat o snackat med lite folk på fb och msn. Så nu ska jag väl fortsätta med det typ för jag är trött och orkar fan inte göra ett skit. Haha! Eller jag kanske tar o springer nån runda lite senare. Men vi får se hur det blir med den saken.

Kan iaf ladda upp lite bilder från hmm.. Nån gång tidigare!? Haha! ;)

Lite bilder från Borsökna från förra helgen:


Anders, Rasmus, Adam, jag och Kajsa


Kajsa, Anders och jag


Haha jag vid den fina grillen..


Jag, Kajsa, Olivia, Anders och Rasmus


Kajsa, Adam, Anders och jag


Kajsa, jag, Olivia, Anders och Rasmus


Jag och min lilla munk Olivia ♥

Nu lite bilder från igår med Cajsa:



Cajsa ♥


Cajsa och jag, haha..


Jag..


:)




Hmm.. Lite bilder där ja, så nu ska jag ta och hitta på nått annat o göra kanske. Så jag skriver väl kanske om en månad igen!? Haha, man vet aldrig. ;)

Hejjs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: