Söndag..


Just nu sitter jag här och har väll gjort de i kanske en timme snart eller nått..

Sovit hela dagen typ för kom hem runt 12 igår efter att ha vart hos några bekanta och firat min brorsas kompis födelsedag. Kunde sen inte somna på natten förrän halv 4 och sen vaknade jag om vart annat, så jag har inte sovit bra inatt iaf. Så har faktiskt god lust att sova nu, haha!

Har även vart i Skiftinge idag nu på kvällen för skulle träffa Vana och Olivia. Så va ute ett tag då, i typ 3 timmar kanske. Så träffade typ lite annat roligt folk då oxå. Rätt chill faktiskt!

Och morgondagen får vi väll sen vad den bjuder på. Har faktiskt inte så mycket planerat. Kanske blir att kolla nån film eller så taggar jag väll till stan för att träffa lite folk där, och leka social typ. Haha! ;) Neråå.. Men vi får väll se hur det blir med den saken.

Men aja.. Nu ska jag iaf inte skriva mera för ikväll. För nu ska jag lägga mig i sängen och smsa med lite folk tror jag.
Ni får hare bra! :) Puss & Kram


Hmm.. Min fina kompis satt o spamma sönder min fb.. Kul man kan ha, om man gillar och kommenterar inlägg från typ februari 2010 !?


Skela ögon, jaoo..

Hmm.. Bilderna typ faila helt totalt.. Vet inte hur det blir ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: