Tuna Park idag..


Skolan har vart rätt okej idag, som vanligt asså! Haha.. Så finns inte så mkt att berätta.

Men iaf så drog jag med familjen till Tuna Park runt 5 typ för vi skulle till nån cykel affär först för min brorsa ville de. Men ah, efter det vart det Tuna. Så köpte typ massa onödigt skit. Hehe.. Men aja, jag slänger in bilder på det nu och sen ska jag straxt sova! Skola imorron igen juh, fast fredag då och dom dagarna brukar gå fort som fan! :D


Nya brillor.. (y'


Nya skosnören och mascara.. Kan behövas, haha!


Så fixade mina skor.. ;)


Köpte även ringar..


(y'


...

Köpte även ett par byxor och lite annat..

Men aja.. Nu ska jag sova snart iaf! Upp halv 6 fan..
Godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: