2/11-11


*Tjenixen!*

Sitter här vid datan just nu och har fixat lite med bloggen idag. Blev väll helk okej iaf, hoppas jag. Haha!

Igår kollade jag somsagt film, fick bli The Last Song.. Typ gammal men spelar roll? Fast hade lyckats ladda ner den utan text, men det funka ändå eftersom dom ändå snacka Engelska så man fattar juh.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Mest bara fixat bloggen för det har tagit år typ. Okej, inte riktigt år men ändå. Hehe.. Så får se vad som händer senare. Men har faktiskt lagat mat oxå! Duktig som man är! ;)

Va faktiskt ute o sprang igår oxå, haha i mörkret helt själv med en ficklampa. Haha! Men det funka finfint! Rätt skönt i luften va det oxå faktiskt. Så får se om jag drar ut o gör samma sak idag oxå!? Man vet juh aldrig. Men måste sätta mig o plugga lite matte snart oxå. Lovade pappa det, och jag har prov nästa vecka så de är väll bara o köra på!

Hörs väll senare kanske, om jag inte är alltför upptagen i telefon!





Två gammla bilder..