23/11-11


*Tjenixen!*

Sitter i sängen just nu och käkar glass. Åt även mat precis innan så är knappt hungrig. Men glass går alltid!

Började halv 10 imorse med elevensval. Typ plugga kemi då, duktig som man är haha. Sen hade jag historia i 45min, men slapp typ hela lektionen för jag va tvungen att gå till skolsköterskan. Sen efter det va det Engelska men gjorde typ inget där heller för vi hade bara 20min lektion. Sen skulle vi till Rekarne o kolla gymnasiegrejjer. Helt cepe, kollade på bygg programmet. Haha! Men lyckades iaf träffa Anders där en snabbis eftersom han går på Rekarne.
Hade även värsta turen med att komma på bussen till stan. Jag och Olivia va dom sista som fick gå på för bussen va helt full, haha! Ibland har man jävla tur asså! ;)

Nu hade jag iaf tänkt mig att sätta mig o plugga lite. Hade tydligen inte redovisningen i Engelska idag, för den va imorron sa min lärare idag. Skönt det! Så blir att plugga lite på det och sen på kemi grejjerna. Har prov i det på fredag!

Fick även reda på att jag hade 4/20 rätt på migg oförbereädda prov i historia om mellankrigs tiden och andra världskriget. Riktigt jävla nice! Eller inte, haha! Ett stort jävla IG på mig där, men det va juh inte det riktiga provet så.


Massa jävla plugg! -.-
Typ gammal bild, men har lika mycket nu!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: