As nice dag!


*Hejsan!*

Började som vanligt idag, 08:20 och hade Engelska. Typ redovisning hela lektionen muntligt bara o det gick helt okej faktiskt. Bättre än vad jag hade trott åtminstonde! Sedan kemi, efter det matte, sen lunch. Skulle sedan ha Spanska i 45min. Men lektionen blev bara 30min, och jobbade inte ens då, haha! Sedan musik, i 1 timme och 20 min. Men fick sluta en halvtimme tidigare, så slutade skolan klockan 14:15 då.

Drog då till stan med Olivia, Jonte och Emilia. Men Jonte och Emilia drog typ tillbaka till Skiftinge direkt. Så jag och Olivia gick runt lite själva. Sen drog vi till Subway o käka, as gott! Det var dessutom jättelänge sen oxå. Träffade efter det Mickis, så då gick vi till donken för hon skulle oxå käka, så jag köpte en milkshake. För jag äter inte äckel maten där, haha! :)

Chillade sedan runt lite på stan, och sen hamnade vi på godisland, och där lyckades vi hitta Anders! Så vi gick till Rekarnegymnasiet då, för det var öppethus där. Så nu har jag vart där hela kvällen från 17:30-19:45 typ eller nått sånt. Då drog alla typ och jag fick skjutss hem av Anders snälla föräldrar, haha! Träffade även massa folk där borta.. Bland annat typ Robin, Sahin, Anders, Simon, Fredrik, David, Ullis och Krille, från ingenstans lixom typ. Även mina kusiner träffade jag, hehe!

Så nu är jag iaf hemma efter en lång dag. Kan säga att jag har jävligt ont i fötterna. Brukar bli värre vissa dagar, när man har gått rätt mycket. Det va nog en sån dag idag. Haha, inte kul! Men så äre..

Imorron har jag kemi prov, och jag har knappt pluggat någonting alls. Men kan ändå det mesta så. För nar jag skriver att jag ska plugga så brukar det inte bli så som jag skriver alltid. Brukar hända att jag fastnar vid datan, eller hittar på något annat. Haha, men sånt är livet! Kan juh inte plugga ihjäl sig hela tiden lixom? ;)

Men imorron äre fredag iaf! Då äre väll skola som vanligt först, sen tror jag att jag ska iväg på bio på kvällen med lite folk o kolla på Paranormal Activity 3. Kommer säkert typ dö, men det märker vi väll! Heheheh..

Men tror jag ska sluta skriva nu, för inlägget blev rätt långt typ. Det händer ibland att man har massor att skriva, och vissa dagar bara typ 3 meningar. Det är fucked up!

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll! /M


Cepe bild i repris.. Men mitt hår var lika ofixat idag, så det får bli den bliden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: