Bloggen är halvt fucked up i Internet Explorer..


*Godmorgon..!*

Hmm.. Insåg det nyss, haha.. Ser inte helt okej ut. Men skitsamma. Har inte min data nu, för där har jag Firefox o det funkar bättre. Tror även att det ser bra ut i Google Chrome oxå. Förhoppningsvis, men aja..

Gick upp för ett tag sen iaf. Men orkade inte käka frukost så drack bara lite juice typ. Så blir att käka lunch lite tidigare idag kanske, mot halv 4/4 som jag brukar. Hehe..

Ingen aning om vad som händer idag heller. Blir nog bara att vara hemma. Ska nog även hoppa in i en dusch snart tror jag. Så jag piggnar till lite, för just nu är jag jävligt trött, haha!

Men aja.. Jag här väll av mig senare, för det är jobbigt att skriva på det här tangentbordet för jag är van vid mitt eget. Haha, cepe! Men ni fick en liten uppdatering iaf.

/M


Haha har inga bilder på den här datan så fick bli en as gammal bild jag hitta som jag har lagt upp förut, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: