Cepe dag, haha!


Kom hem för ett litet tag sen från stan. Va typ kaooozzzz där, haha! Massa jävla tjaffs, bråk o massa shit, palla lixom! Så tillslut tagga jag därifrån.

Blev väll att träffa dom vanliga på stan ni vet, men även lite nytt folk. Men det är alltid kul att lära känna nytt folk lixom! Annars blir livet lite seegt, haha!

Men aja.. Snart ska jag käka iaf tror jag, jag är fan as hungrig för jag har inte ätit sen i skolan på lunchen och klockan börjar bli rättt mycket nu faktiskt.

Fick dessutom tillbaka min kamera från Sebbe idag, så "proffset" Jonte tog lite bilder. Haha!




Finaste Hund!

/M



Kommentarer
Postat av: Mimmi

TACK FÖR LÄNKEN HUND :DD

2011-11-15 @ 18:55:49
URL: http://j




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: