Dålig uppdatering igår, jo jag vet..


Vaknade för ett tag sen, och jag är faktiskt inte så trött heller även fast jag kom hem straxt innan 1.


Hade iaf en trevlig kväll igår med folk, drog till stan runt halv 7 sen va vi ute ett tag, gick till Skiftinge och kolla på film hos Olivia. Kommer knappt ihåg vilka som va där, men tror det va runt 10 pers. Rätt lagom lixom!
Men mina kompisar är dumma ibland.. Dom vände mig uppochner och skulle slänga i mig i toaletten. Mysigt lixom, fast ne..!

Nu sitter jag iaf här och skrivet lite, smsar och typ chillar bara. Lyssnar på musik oxå faktiskt!
Skulle juh oxå till John Bauer på öppethus idag, men tror inte Olivia o dom har vaknat där borta ännu eftersom dom har väll kollat film hela natten, och jag orkade inte slagga kvar. Haha! Så vettefan vad som händer idag asså längre. Men det märker vi väll, är rätt seeg ändå så kanske blir att bara vara hemma eller dra till tunapark o handla lite skit? Hmm.. Får se!


Lite folk från igår.. :)


Trevlig dag alla! /M


Kommentarer
Postat av: nour

awesome day fan!:D HAHAHA förlåt jag visste inte att dom tänkte doppa dig XD<3

2011-11-19 @ 12:30:27
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: