Det har vart en låååång dag idag..


Dagen började rätt fint faktiskt, ända tills jag insåg att det var tisdag. Kom då på att jag har fyra lektioner innan lunch, och två efter. Inte så kul, för det är jobbigt!

Började med Spanska i 45min, så den gick rätt fort ändå. Sen blev det vidare till NO lektionen för att ha kemi. Det gick bra, och jag blev klar med alla upgifter jag skulle. Bara det att vissa folk, nästintill heeeela klassen, utom 1,5%, sitter o snackar heeeela tiden. Men aja..
Vidare med mattelektion efter det, och på min 5 min låååånga rast emellan insåg jag att jag inte hade några saker i skolan till lektionen, för dom hade jag tydligen glömt hemma. Har prov imorron, så kunde inte plugga tills dess alltså. Så det blev ett helvete att sitta där inne, och även fast vi är i halvklass då så snackar folk som om det vore 73 pers där inne. Men det är man van vid efter dom här 4 åren man har gått i samma klass som dom.
Lyckades dessutom ha Svenska efter det, med prov hela lektionen, typ del 2, har fortsättning imorron, och hade början av provet igår. En skriftlig redovisning av en bok. Hur kul är det lixom? Njaa.. Inte ens 1 på en skala från 1-10!
Efter det hade jag iaf lunch, och sen slöjd. Insåg då att jag hade glömt alla grejjer till slöjden hemma oxå, så satt o spela bilspel på mobilen med Alex på lektionen istället. Riktigt bra jobbat av oss, yeah! Sen hade jag teori i idrott. Inte kul om man säger så, kom då på att jag hade läxa i det till den 4/12!? Typ whaaat lixom? Men aja.. Får väll sätta mig o göra den! Nån gång..

Nu är jag iaf äntligen hemma, eller har vart hemma ett tag faktiskt. Men ändå, så nu sitter jag inne på msn på webben och försöker vara social med Nour. Vilket går hyfsat bra iaf, än så länge! Haha! Har dessutom druckit upp 2liter cola nyss oxå och käkat en mars. Riktigt fint! Fast ne.. Haha, ut o springa nästa, typ! Fast ne.. Jag orkar inte faktiskt!

Vet inte vad som händer ikväll heller, men ska vara hemma iaf. Är rätt trött oxå, även fast jag sov klockan halv 11 igår, haha! Men måste plugga matte som faaaaaan! Så det blir väll att be pappa om hjälp när han kommer hem från jobbet, min privat lärare typ. Lär mig fan bra när han förklarar, säkert därför jag har så bra betyg på proven. Haha! ;)

Aja.. Nu ska jag inte skriva mera för nu ska jag sociala mig på min "msn". Haha! Ha en fortsatt trevlig kväll så hör jag väll kanske av mig senare om jag hinner oah har lust. Kan hänta att jag fastnar i telefon, kanske. Fast har bara 0,01kr kvar i mobilen, så jag kan inte ringa folk. Haha, känner mig fattig! :(


Suddig bild eftersom spelet är i 3D, så det blir helt fucked up i kameran då..


Gammal bild.. ;o


Kommentarer
Postat av: nour

tack för länken hund:D<3

2011-11-08 @ 17:38:36
URL: http://juztawesome.blogg.se/



Postat av: Anonym

vad har du för telefon? :)

2011-11-08 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: