Första dagen i skolan efter lovet avklarad..


Hej!

Slutade skolan 14:20 så har vart hemma ett tag nu. Sitter i sängen med tv:n på framför mig och har även datorn i knät. Så tänkte att jag kunde skriva några rader nu, haha!

Dagen har väll iaf vart typ som vanligt, rätt chill faktiskt. Snackade med Gurra hela vägen hem på bussen, haha, snacka om kille med humor lixom! :)
Så nu är jag hemma iaf.
Kan även säga att jag är jävligt trött, somnade kl 3 inatt och gick upp kl 6. Så har sovit 3 timmar somsagt.. Inte kul alls!

Vet inte vad som händer ikväll heller, men måste plugga matte iaf. Men kanske börjar med det snart, får se om jag orkar nu. Hehe, har juh iaf matteprov på onsdag så.

På torsdag ska jag till Munktell på morgonen oxå med skolan, alla privatgymnasium skulle vara där o snacka lite så det blir väll intressant kanske. Haha! Men aja..


Från imorse..


Smart att fixa till 2 pers när man är själv..? Vad tänker man med lixom..? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: