Fredag imorron!


Hmm.. Just nu sitter jag här o typ dödar min familj med musik, synd om dom. Haha, nerå om bryr sig faktiskt inte så de är rätt soft! Hör alltid att mina kompisar inte får lyssna på för hög musik för deras föräldrar tjatar om att de är för högt. Haha, så lite tur har man juh? ;)

Men aja.. Nyss satt jag och pluggade matte, pappa fick hjälpa mig lite. Smart som han är, men det va fan as svårt! Hehe.. Sen efter det fastnade jag med mobilen i handen och nu sitter jag här i sängen med datan. Rätt chill det oxå faktiskt!

Imorron vet jag inte heller vad som händer. Mitt lov har inte vart så speciellt, haha! Typ vart hemma varje dag nästan? Men vet att jag ska käka kebabtallrik imorron iaf, tjock som man är oxå? ;) Ne inte riktigt så men..

Sen på lördag skulle jag egentligen ut o käka med lite folk för vi skulle fira en kompis. Men tror inte det blir så för min del för jag skulle typ göra nått med familjen då tror jag, sen skulle farmor o farfar komma hit o käka eller nått oxå. Kanske? Ne jag vet inte, men nått sånt vare iaf. Haha!

Börjar dessutom bli rätt trött för jag har vart uppe sen 7 imorse. Så ska nog sova rätt skapligt tror jag. Men det vet man juh vad det slutar med. Jo typ efter 12 nån gång. Haha! Aja..

Säger iaf godnatt till er nu så hörs vi väll imorron typ? :)


Haha nån bild från i sommras typ.. x)


Kommentarer
Postat av: nour

sjukt söt hund :D<3

2011-11-03 @ 21:27:26
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: