Godkväll!


Hmm.. Har gjort klart min idrottsuppsats om träning för ett tag sen. Den blev faktiskt 3,5 sidor lång i datan. Så känner mig rätt nöjd faktiskt, och min pappa tyckte oxå att den va bra så. Sen har jag även gjort lite på min slöjd uppgift. Haha, inte kul. Men den måste väll bli klar nångång innan jullovet så!

Imorgon börjar ja skolan 09:25 tror jag. För jag har ingen grejj med mina mentorer på morgonen. Rätt skönt med sovmorgon! Men tror jag drar till en kompis i stan innan jag börjar o chillar där med han framför tv:n innan jag drar mig vidare mot skolan. Men vi får se!

Nu ska jag iaf sova om ett tag tror jag, för jag är fan trött även fast jag gick upp 12 idag, haha. Inte bra, men sånt är livet! Va juh uppe till rätt sent igår. Tror jag la mig runt halv 2 eller nått eftersom vi hade gäster här hemma. Men kvällen va trevlig iaf!


Nån bild jag gjorde i Photoshop hos farmor o farfar.. Inget liv lixom! ;o
Men skuggan i bilden är rätt nice ändå!

Godnatt! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: