Godmiddag!?


*Tjenixen!*


Vaknade för ett tag sen, eller okej.. Jag vaknade klockan 11:10. Så lite mer än en timme sen då. Men gick upp mycket senare så känns som att man vaknade nyss ändå.

Satt uppe till 1 inatt o spela gitarr, haha inget liv. Men lyckades stämma den igår så då lät det bra lixom. Då äre mycket roligare för annars gåre fan inte o spela. Haha!

Vet inte vad som händer idag iaf. Kanske skulle ut o träffa lite folk men vettefan om jag orkar igår heller. Drog juh inte ut igår på hela dagen för jag inte orkade då. Så vi får se somsagt!

Nu ska jag iaf inte skriva mer, för nu ska jag spela gitarr och sen hoppa in i duschen så man slipper göra det i sista sekund, innan man frar ut. Om det nu blir så, alltid bra att vara förberedd iaf. Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: