Haha, har hur mycket energi som hellst just nu!


Sitter här hemma själv i mitt rum just nu och smsar med Hunden om hot dogs.. Asså vet inte vart vi fick det ifrån, men det är kul som fan iaf. Haha! Inget liv lixom.. ;D


Inget liv lixom.. ;D (Mitt displayskydd är repigt, haha!)

Hmm.. Nån frågade mig vad jag har för mobil oxå.. Så:
Har en LG Optimus 3D p920, tror jag den heter. Kom ut i somras i slutet av juli typ, för jag köpte den en vecka efter den hade kommit ut tror jag, eller nått sånt. Helt okej telefon enligt mig, men väger rätt mycket. Men det är inte så konstigt kanske, med tanke på att den är större än en iPhone. Haha! Men touchen reagerar snabbt som fan, den har typ två 5 megapixel kameror på baksidan, en HD-kamera och en vanlig. Den kan även filma och ta bilder i 3D, vilket är rätt soft faktiskt. Går även att kolla 3D filmer, spela i 3D och massa shit. Typ helt onödigt!
Men de här va fan inte meningen att de skulle bli nån jävla beskrivning så nu säger jag hejdå! ;D


Totalt fucked up bild.. :)

/M


Kommentarer
Postat av: nour

SÖT HUND :D<3

2011-11-09 @ 07:41:14
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: