Haha, heeeelt totalt sick!


Hatar folk som ska gå runt o säga massa saker till folk som dom hittar på. Om nån vill mig nått, eller tycker att jag gör nått fel, eller vafan som hellst så kom o sancka med mig så kan man fan diskutera saken istället för att gå runt o säga massa saker man tror. För det gör juh inte saken bättre lixom?

Brukar inte bry mig, eller ta åt mig saker folk säger om mig, eftersom det bara är onödigt att lägga energi på onödiga saker när man kan va ute o ha kul med vänner som är äkta. Men när en person jag knappt känner, som dessutom är två år yngre än mig, går runt o säger att jag har blivit våldtagen till folk blir jag jävligt förbannad.

1. Vad fan vet hon om saken?
2. Varför ens gå runt o snacka om det med folk?
3. Personen är en total idiot!


Nu är jag sur, hejdå!