Hemma nu efter en lång dag på stan och i skolan!


Gick upp straxt efter 7 imorse o hoppa in i duschen, fixade mig, käka frukost o sen fick jag skjuts in till stan av pappa till 09:30. Då jag skulle på friskolemässa inne på Ungdomshuset. Va rätt chill där faktiskt, o träffa även min gamla kompis Anna från Stålfors där. Haha, rätt konstigt juh. Iaf där inne träffa jag o Olivia skitsnygga killar från John Bauer. Men aja.. Haha!
Träffade även Jonte där sen för han skulle dit en timme senare, så snackade lite. Sen blev det att dra tillbaka till skolan för att ha mattelektion, men kom lite försent. Fast ingen brydde sig, haha!
På lunchen kom Jonte sen till Skiftinge, så va med han då. Gick typ till Maxi o massa shit. Sen hade jag lektioner igen. Först Spanska och efter det musik. Fick höra av min Spanskalärare att jag hade blivit as bra på spanska nu, haha från ingenstans lixom! Sen på musiken ligger nästan hela skolan på IG i musikteori. Så känner mig rätt dålig för kan bara det praktiska, typ spela gitarr, piano o sånt shit, och alla noter o grejjer för det är lätt lixom. Så nu blire o plugga på som fan för att behälla mitt VG. Måste det juh, annars kommer jag bli as förbannad! För får mitt slutbetyg i musik till jul för har ingen musik i vår, för då har jag tydligen hemkunskap. Men aja..

Drog iaf till stan efter skolan med Olivia och vi drog till Djurgårdsskolan för att träffa Sebbe för han svarade inte på sms eller nått. Kom sen på att han hade sin sista lektion på ASK, så han va juh där o träna. Så då gick vi tillbaka till stan för Olivia kunde inte ta bussen för hennes busskort va typ slut eller vafan de heter. Träffade iaf lite folk på stan sen. Först Robin och Simon o några dom kände, sen kom även Anders som det va 65656 år sen man träffade. Sen kom Sebbe oxå. Så då chilla vi runt lite på stan bara.

Kom hem för ett tag sen oxå somsagt, och pappa hämtade mig i Torshälla. Så nyss har jag käkat mat. Blev köttbullar och makaroner. Lite fint sådär. Haha, fast ne! Men det va gott iaf. Men nu vet jag iaf inte vad jag ska göra, och jag orkar inte plugga så tror det blir att sitta här. Sen kanske cheka nya bilen mamma o pappa skulle dra o köpa nu ikväll. Eller den är väll inte helt ny, typ begangnad, men den är bara tillfällig tills pappa fixar klart nån av dom 7 vi redan har hemma. Typ 3 av alla funkar tror jag, haha!


Jontes hatt, haha! Har den fortfarande hemma fan! ;o

Kommentarer
Postat av: Nour

SÖT HUND DÄR :D<3

2011-11-10 @ 19:11:32
URL: http://juztawesome.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: