Hemma nu från lager 157


*Tjenixen!*


Kom hem för ett tag sen från lager 157 med mamma o pappa. Men hittade inget faktiskt. Eller jag hittade en tröja för 1400:- men kändes lite dumt o låta mamma o pappa betala den, även om pappa sa att han kunde. Haha, den va iaf inte värd pengarna så hoppade över det.

Innan jag satte mig här vid datan hann jag plugga lite matte iaf, men ska fortsätta sen efter att jag har käkat för det blir väll mat snart tror jag när mamma är klar med den. Tror vi skulle käka fisk och potatis eller nått. Är faktiskt hungrig!

Aja.. Jag hann tyvärr inte updatera imorse, för jag gick upp runt halv 11 o sen käka jag frukost med pappa, o sen drog vi direkt. Fick inte ens fixa mig, haha! Men det gör inget. Tror även att farfar va här imorse. Men då sov jag, haha!




Kommentarer
Postat av: M.I

Sööt ;) <3

2011-11-11 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: