Hemma nu..


Kom hem för ett tag sen och har hunnit käka en macka och pepparkakor. Så nu ligger jag i sängen med datan framför mig o ska väll sociala mig lite på msn kanske? Om jag orkar!

Va väll rätt chill på stan, kanske.. Hade väll kunna vara roligare men så äre ibland. Har typ vart helt seeg dom sista dagarna jag har vart ute o träffat folk så kanske ska stänga in mig på rummet hemma själv ett tag o inte träffa folk på typ en månad? Skulle kunna vara rätt skönt faktiskt. Rätt skönt om man skulle stänga av mobilen i en hel månad oxå fan.. Kanske ska satsa på det? Eller typ ha den på flygplansläge i en hel månad?

Ska nog iaf sova om ett tag tror jag, för jag är sjukt jävla trött. Skola imorron så måste juh upp då. Fast börjar faktiskt 09:25 imorron. Men tror jag drar till skolan vanlig tid ändå för då kan jag plugga lite kemi sålänge. Smart? Aha!


Inget liv..

Trevlig kväll alla! :)
Godnatt! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: