Jävla soft dag asså!


Sitter här nu och gör typ inget speciellt. Men lyckades hitta en gammal favoritlåt i datan så är på as bra humör just nu, fast det har jag faktiskt vart hela dagen. :)

Skolan va soft som fan, även om den va som vanligt. Spanska först i 45 min, så lektionen gick jätte fort. Sen hade jag NO-kemi. Den lektionen va oxå soft, typ fick kolla på metaller som typ exploderade o började brinna framför oss. Haha! Jobbade på som fan oxå, så det gick as fort på den lektionen oxå. Fick dessutom tillbaka tre stycken prov, ett biologi prov och två matte prov. VG på biologi och ett av matteproven, sen fick jag VG+ på det andra mateprovet. Känne jävligt bra faktikt! Mattelektionen efter va dessutom oxå soft som fan, gick as bra där! Sen hade jag Svenska, typ chill där oxå, bara lyssna och skriva typ två A4 sidor. Men det va lätt så. Hade sedan lunch, och maten va bra, som vanligt. Sen hade jag slöjd, och lektionen va soft förutom att Alex satt o slog mig typ hela lektionen!? Men aja.. Sen hade jag oförberätt prov i SO, men tror nog det gick rätt bra, kanske iaf. Fick juh VG på provet om första världskriget sist juh, så rätt nice faktiskt!


Jobbigaste dagen på tisdagar.. Men dagen idag va soft som fan! ;o
(Bilden blev fail i photoshop, men nu orkar jag inte lägga ner tid på att fixa till den igen xD)

Men aja.. Drog iaf hem efter skolan, så käkade en fet tallrik med glass förut, inte bra! Snart ska jag även käka hamburgare här hemma oxå. Fan, mår bara dåligt av att ens tänka tanken. Haha! Riktigt tjock mat lixom! Men så äre..

Återkommer senare med en planering för helgen tror jag för nu måste jag käka, men min planering är finfin! :)


Min glass va typ så fet, fast inte den dära.. För den där är typ "gammal" haha! ;D