Jobbigt!


Kom hem för snart en timme sen, även fast jag slutade skolan kl 13:15 för jag hade tydligen ingen musik.

Tog bussen till Torshälla och gick hem därifrån. Ni vet.. Jag bor juh i landet, och jag orkade inte vänta på bussen som går hit! Haha! Tog fucking 50min att gå, men det är juh runt 5km oxå typ, eller lite mindre kanske. Så just nu är mina fötter döda eftersom jag hade höga skor oxå, hade vart fan så mycket bättre med typ converse eller nått. Men aja..

Nu är jag iaf hemma somsagt, och brorsan borde väll komma hem om ett tag eftersom farmor o farfar kommer hit senare ikväll o käkar med oss. Tror vi skulle käka tacos, gott! Men dom kommer väll inte förrän senare eftersom mamma o pappa slutar jobbet lite efter 17..

Imorron sen så ska jag ut med lite folk till Mesta typ, o det ligger vid Borsökna nästan. Vettefan vad vi ska göra där, men det blir väll mellar 10-15 pers iaf så nånting hittar vi väll på. Sen drar vi tillbaka till Skiftinge för att kolla film hos Olivia senare mot natten om vi pallar. Det är juh fredag imorron iaf!

Nu ska jag väll sitta här o seega lite bara. Orkar inte göra så mycket heller för är hyfsat trött efter att ha gått hela vägen, men det ger juh motion iaf! Behövligt, haha!


Gammal bild.. :)