Kaooozzzz dag!


Dagen idag har vart helt konstig typ. Skolan va helt uppochner nästan, visste inte vilka lektioner jag skulle ha, alla lärare sa olika, allt blev helt cp och halva klassen skolkade dessutom, allt pga. SMID-kuppen. Haha, konstig dag iaf!

Lyckades iaf få sluta en timme tidigare tillslut, så tog bussen till stan då och luffade runt en timme själv typ. Sen kom Nour och Emilia. Fina små hundar! :) Så vi träffa lite folk på stan typ så bara. Sen drog jag till Torshälla så pappa fick hämta mig där. Chill lixom!

Iaf, det va as kallt ute idag iaf. Typ höll på att frysa ihjäl ett tag, men vad gör det om hundra år!? Nej precis, ingenting! Men aja..

Snart ska jag dra till stan igen, och käka med pappa och brorsan, för mamma är borta nånstans med jobbet. Typ o käkar eller nått, men skitsamma. Jag bryr mig faktiskt inte! Haha! Men får se om pappa drar o hämtar maten, eller om jag måste följa med och käka där. Hoppas han köper hem, för jag orkar inte vara på stan en gång till.

Här kör man på luffar-stil när man har idrott första lektionen typ!

Trevlig kväll alla! /M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: